Pegi mati sama title

Monday, July 18, 2011



hai.

aku rasa blog aku ni mcm dah mampus.. hambar mengalahkan restoran d'hambar.. link mati.. gamba pun dah kene remove.. yang tinggal hanyalah baju wan di rumah aku... aku tak tau kenapa wan selalu tinggalkan baju kat rumah aku.. setiap kali lepak, mesti ada satu set pakaian yang ditinggalkan.. memandang aku seorang yang baik hati, kebiasaan nye aku aku hantar dobi sekali dengan baju aku.. pastu next time dia dtg dia akan "wah baik nye kau zul".. ni ijat punya baju pun ada satu set tertinggal.. kau sidai kat kepala katil.. tp selain baju, ijat juga telah meninggalkan satu tong butter cookies.. tak tau tertinggal ke sengaja tinggal, tp dah nak habis dah biskut tu kena lahap..

ok. dobi. aku 5 hari lepas aku dah bungkus2 baju dah standby nak bawak ke dobi. namun begitu, bungkusan baju itu masih lagi berlegar2 di depan pintu bilik aku. aku manjang terlupa je nak bawak turun skali. nak ckp x perasan, bungkusan tu agak besar. tgk la jap lagi aku bawak turun.
KALAU aku sedar dlm office hour.

tido. ok. tido.
tido aku tunggang langgang sekarang ni. dah mcm jet lag. tido ikut timezone argentina (pajak). tp aku tetap dgn prinsip aku. kalau ngantuk, tido. kalau lapa, makan. kalau gemok, bising.

health report
aku rasa nak muntah a skrg.. mmg biasa terjaga aku stay up over time limit.. tekak loya je.. walaupun karipap dan kuih badak ting tong tadi menyelerakan, aku tetap terasa mcm nak muntah.. lagi emm.. alergic jari gatal aku x habis2 lagi. sibuk gila. and ubat nye tertinggal kat umah kak ani. mlm ni kot amik. sambil2 tu boleh minta sedekah.

Pelajaran
tiba2 je aku menulis chapter by chapter pulak dah ni.. ini semua pengaruh thesis.. thesis takde la kencang sgt.. project aku ni.. aku mcm takde passion sgt dah nak buat.. ASB je la.. bubuh je la ape yg patut.. presentation next month goyang beb. tp risau2 aku, habis kat mulut je la. mampus takde kesedaran. subject lain, aku fm aje.

Chapter 4 : Kekasih hati

ha betul dah jadi chapter by chapter. This chapter will introduce the significance of kekasih hati of this project. Kekasih hati, or sometime called "s-kecewer" by me, is none of your concern. yang penting, ada orang sudah kena counter troll ini hari.. muahahaha. today is going to be a long day, rachel. end.

Chapter 5 : Bunyi

-aku sekarang ni dgr bunyi orang shaving. mungkin aizat portugis sedang bercukur
-kedengaran juga suara bedos yang menandakan yang dia belum tidur.
-ada bunyi burung juga satu kali menandakan hari dah siang

orang biasa hanya akan memberi perhatian kepada bunyi yang mereka dengar, bukan kepada apa2 yang tak didengari.. x faham? gasak kau la.. sbg contoh penaakulan situasi, orang akan selalu cakap

"semalam aku dengar ada bunyi dong dong dong kat sebelah rumah" ujar Fairuzzahhhghh

berbanding

"semalam aku x dgr bunyi2 yang mcm biasa aku dengar dari rumah sblah" ujar Fairuzzahhhghh

budaya ini menandakan, kita tidak memahami routine. seorang pemerhati yang baik akan dapat mengenal pasti apa yg ADA dan apa yang TAKDA. so, pelajar2 digalakkan untuk alert. Dengan menggunakan teknik pemerhatian yang baik, emm... ntah..

aku sebenarnya.. dari tadi taip.. mcm tak guna otak..

aku nak tgk kemampuan aku menulis tanpa menggunakan extrepeditasi modular omblagta respon dlm otak... haha..

sumpah dh merepek..

ok aku dgr bunyi bedos nyanyi lagu btbam.. konferm x tido lagi..

chapter lapan : luahan perasaan

8.1 i miss u sooo much.. omg omg omg wtf wtf op op op imba
8.2 aku nak balik batu pahat

bp.. lama sial x balik bp.. tahun ni ntah2 raya x balik bp pun.. apa ada dgn bp yang aku syg sgt?
ada hanafi ali dan hizami sulaiman... dan ada nasi brayani rm5.. yeay.. brayani.. pegi gasak la sama epi ngan zam.. yeahh... asam pedas lagi... lontong goreng lagi.. shit.. "lontong goreng OP" ujar eye

chapter 9 : lupa
aku rasa la kan.. aku ini jam mcm cepat je terlupa benda.. byk togak semut kot.. short term memory loss.. emm.. ha.. smlm hdd aku hampir kong.. tapi berjaya direvivekan.. adakah ini petanda2 awal?.. lama sebenarnya aku simpan impian nak beli hdd. duit takde nak citer ape. duit habis byk habis kat topup je sbb gayut ngan awek (palinggggggggggg)

Penttutup

cane gaya nak letak gamba kat post ni... sial la toilet hancing...



p/s : gamba tu aku nak letak kat bawah.. tapi dia automatic pegi kat atas. sakit hati aku.







6 comments:

CikanoT said...

ko ni dah biol ni

zul a.k.a kingsix said...

i take that as a compliment. haha. aku x tido 48 jam (tipu)

Uny Mustafa said...

mungek Kimi

itamkutet said...

sembang meleweh ....

charakutta said...

wahahahaa...ftg...cam haram...aku bace2 mkn lame mkn confuis...siyes...hahaha...mmg xde flow tp aku glak stok haram gak...lg bgs dr blog aku...beku jeh...ko bleh celen "u know who" ni..whahahahaa

kenji buibui said...

go with the flow..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...