Goyang Image Files

Wednesday, July 20, 2011

Goyang Image Files ataupun yg lebih dikenali sebagai .GIF sometimes become much more preferable for me rather than video files. Why?

1.Loading cepat (aku pakai dial up je)
2. Straight to the point so tidak perlu tertunggu tunggu punchline

Here are some of my favorite gifs

baru kau tau erti penyesalan

 no thanks




 machine gun kucing

 a whole new meaning of "usha ketat"

 reaksi comel juga

 alahai aku teringat kat choki.. bahaya la sial

lain mcm punya comel.. terus aku save!!

kecah 

 ini jadi fav sbb ada awek comel

seriously wtf??? 

cat train 

bajet cute 

haha.. lagging.. noob host 

supa hero 

eh kucing lagi? 

donald trumph geleng2 

pedobear in broad daylight


byk lagi sebenar.. aku mls nak cari.. file2 dlm pc aku bersepah2.. takde bibik dtg ngemas.. eh, dah habis upload baru aku perasaan gif aku byk melibatkan kucing.. demmm.. ini smua pengaruh Abu al Usamah..

note: agak2 kalau gif tak gerak, klik je.. insyaallah dia gerak.. kalau tak gerak gak, ko goncang la monitor berulang kali.. haha..

sial sakit perut la makan laksam pedas di awal pagi..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...