hidup dalam HD

Tuesday, July 19, 2011

hai.

saya host anda pagi hari ini, En Rustam. halo halo halo.

Disebabkan saya bertekad untuk menjadi blogger tetap, saya pagi-pagi telah bersedia untuk menulis.. tapi macam biasa lah, otak letak tepi.. sembur je ape nak sembur.. smlm saya tidur awal.. dah

Photography

Fotografi dan blogging sememangnya adalah dua element multimedia (MULTIMEDIA) yang tidak dapat dipisahkan. Kebiasaannya, secara tipikal, rata-rata blogger yang sama jumpa adalah merupakan juga sesorang yang suka mengambil gambar. (camera henset pun jadi).

Hal ini kerana, a typical blogger biasanya suka bercerita tentang hidup seharian mereka, sebagai contoh, mereka korek hidung dan akan akan menempelkan tahi hidung di meja, and then, SNAP! upload..
pastu keluar la camtu "this is my taik hidung~ cute kann?~~" ujar mereka.. hmm.. pegi mampus sama taik idung..

So, sebagai seorang blogger tipika;, saya ada camera yang canggih.. jauh lagi artistik berbanding LOMO ataupun LOBA LOBA.. saya menggunakan camera henpon.. Mari ikuti saya menyelami kehidupan saya dalam HD


contoh gambar HD daripada camera telefon aku

Secara jujurnya, aku hanya dapat mendetect muka Nasir dan seluar epi. yang lain semua berkabus macam kat genting. Almaklum lah, tingkat 4 kenaria berkabus. 

From overhang Empire Hotel punya tempat makan. Tempat cool, makanan biasa. Camera tetap kabur seperti biasa

mampus tak nampak apa2.


kat tempat jual roti kat giant. boleh kelihatan sosej atas roti tu telah dicuri. ini macam punya pencuri pun ada. curi la rotinye skali kok ye pun. ditinggalkan roti nye mcm tu je. kejam!

sini la tempat roti kene curi tu

anak kucing kat rumah bp. dah arwah dah pun. kene splet dgn kereta.

 dulu saya rajin masak di rumah. hey nasi nasi goreng hoi hoi

 portobello mushroom beef burger. daging cencang sendiri baii

mee hailam mee lakunis

 okay. gamba ini agak mistirus tp ini adalah gambar kipas USB duduk di atas kerusi. nmpk x? suatu ketika dulu kipas aku roskak, lantas kipas usb ini la yg meniup aku dikala tido. panas nak mam.

 ini pula adalah lontong goreng yang aku gembar gemburkan dalam post terdahulu. rupa2nya ramai gak orang x tau pasal lontong goreng. hah ni la dia. lontong yang digoreng.

 microfon aku sedang melakukan balancing act di buju meja. takde keje punya microfon.


Komen-komen daripada peminat tentang "hidup dalam HD"

"Saya selaku teraju utama dalam filem terbaru Syamsul Yusof ingin memberi.. eh.. ini interview apa ni? "

- Mohd Syazwan Latip [myname]
 "Emmmmmmmmm... not really no!!"
- Muhd Firdaus Tahir [beardos]
"It's been a while since last I came upon to an interesting blog as your blog, Mr.Zul.. I hope that you'll keep on posting more interesting and daring stuff onto your blog.. eh wait a sec.. are recording this? shit... Meowwww~"
-Abu al Usamah [Faiz yg bagi nama]

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...