selamat tahun baru

Tuesday, May 28, 2013

ok. selamat tahun baru 2013. aku buat pertama kali dlm tahun ni. baru nak post. ramai yang tanya aku (x ramai pun suicha sorang je)

kenapa lama x tulis blog?

jawapan aku cukup mudah.

sebab aku xde meja...

btol dow.. cukup seksa skrg ni pc atas lantai.. nak menyiarap lama2 tengkuk sakit da pastur tgn sgt x best.. nak main game pun aku terpksa main guna gamepad..

selebihnya aku hanya terbaring atas tilam sambil memegang mouse wireless utk lyn 9gag dan running man.. lemah..

skrg ni pun aku saje try nk mnulis guna enpon.. agak kekok juga krn kelajuan menaip menurun agak drastik.. byk kali juga aku padam balik sbb typo.. ok cuba try x padam...

padam taip laju2. aku dktg ninky opis sdg berpura bz dambil menolong wak dsn matyi rework... hati2 pun sama.. taip x feel plk taip cmbi.. nk wat vmbe.. klu guna kibot sakit tengkok.. huay hal betul la..

amcam?

macam siiaallll

bye

2 comments:

ibnuhass said...

apa yg ko merepek ni zol....ha ha ha

charakuta said...

post baru mana?? hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...